Friday 22 April 2016

Tersalah pejabat!!

Korang pernah dah siap pakai tai, pakai baju kemas2... yang pompuan pulak...bergaya macam nak rak.. lipstik merah tebal 5 inci...  nak pegi interview lah kannnn....

Tup-tup... sampai pejabat tu... derang kata, takde sapa pun panggil interview.?

Kah! kah! Kah!!!!

Bolehlah aku gelak...sebab tak kena pada aku...

Kesian bebudak ni...datang terus ke aku bagi tahu aku panggil interview.  Bila masa ek?... Aku kalau boleh humban budak nak keje, interview kat jabatan masing2..  Senang kerja aku..

Aku tanya sapa cal? Derang cakap aku lah call sebab suara perempuan melayu...Ceh!

Pastu aku tanya ada nombor yang call tu tak? Nengok.... bukan no opis aku pun...

Nyah korang.... pergi sanah call itu orang!!!

Kelako....konfiden jek korang ek?... asal suara pompuan melayu... akulah tu!!!!