Tuesday 7 February 2012

KAK IYA @ ARISA

Ini.. sambil nunggu bos aku sain dokumen.  Dah le tadi dia berborak sakan dengan kawan.  Aku tunggu.  Pastu nengok jam kata nak g makan jap.. aku tunggu lagi nih!

Aku skip nak kenalkan anak yang no.2 tu.. lepas ni aku kenalkan.

Ini anak no. 3 aku.. sorang je pompuan.  Cikgu panggil dia Arisa.. dia bahasakan diri dia Iya.


Nakal pun boleh tahan.  Aku rasa tangan terseliuh tu lebih dari 4-5 kali.  Memanjat, berlari.. melompat..  yang kali ni jatuh masa memanjat kabinet.


Dah graduated tadika.  Sekarang darjah 1. Sebab dia sorang pompuan aku lebih menjadi protector pada dia.  Anak-anak yang lain macam tak setuju jer.. kata aku lebih sayang Arisa.

Aku?... No komen.

Mendidik anak dan memberi perhatian seadilnya pada setiap anak adalah sesuatu yang susah nak dilakukan.