Wednesday 8 February 2012

AIESSS...

Namanya Muhammad Faiz.  Ini anak bongsu aku.  Confirm!  Aku dah tutup kilang.

Nama ni dipilih oleh abang2nya.  Aku ikut jer.  Kebetulan nama ni sama macam pengurus asrama masa aku sekolah menengah dulu.  En. Faiz ni lah selalu bagi aku penampo sebab selalu wat salah..

Ehhh...taknak lah bukak cerita silam.


Heeee.... selok apa tu????

Patah tangan jugak?.. Iyalah kannnn.... namanya lelaki yang tak reti dok diam.  Ini kes berlarian di dalam rumah ketika abang2 membuat kerja sekolah.  Tersadung beg sekolah, terus tergolek dan tulang retak.



Yang bongsu ni cepat pandai sebab ada yang lebih tua akan mengajarnya.   Bagi aje apa2 gadjet terbaru, cepat jer dapat. 

Aku selalu kata dia akan menjadi doktor sebab tak nak main kat luar rumah.  Puas soh main dengan kawan2 kat luar. Taknaknya. Dia lebih suka main games kat pc.. kat tipon.. atau nengok TV.  Mulut leh tahan laser.

Tak mengikut aku... sebab aku pendiam!  Hahaha....