Thursday 9 February 2012

ADA APA DI JOHOR PREMIUM OUTLETS....


Yuran parkir, sekali masuk RM3.00 
Tapik..aku ngan ungu parkir kat tepi jalan... nak jimat RM6.00

Nengok air pancut tukar2 kaler secara free.




Aku ngan Ungu asek kuar masuk nengok kedai henbeg... penin pala.   Selain banyak pilihan, angka yang banyak kat tag rega tu... buat kami semakin penin.

Photographer aku kali ni main amek jer gambo... bila aku soh amek jenama kedai... takde seni memilih kedai branded-branded ni... belasah semacam jer.





Parkir yang kosong... banyak kete parkir tepi jalan.  Free.  Tapi kalu ujung minggu ce nengok...penuh!



Kami tak pijak rumput...juga tak jejak food courtnya...



Setakat meronda di luar kawasan seperti peta di bawah memakan masa tak sampai 1 jam.



Overall... tempatnya cantik.



Cuma...  bukan tempat pilihan aku kalau nak bershopping... 

Tak mampu noksss.... 


**semua gambar tidak diedit walau sedikitpun.  Kredit kepada photographer yang rajin memusing lensa, sehingga senyuman abis**